Har vi ringt dig?
​Creja arbetar med uppdrag inom försäljning och marknadsundersökningar åt olika företag. Om du har blivit uppringd av oss är det sannolikt i samband med något av dessa uppdrag.
Vi ringer aldrig i onödan och följer självklart alla regler och riktlinjer - inklusive NIX och GDPR.
Vill du veta mer eller har några frågor? Varmt välkommen att höra av dig till oss!
Mejla oss: kontakt@creja.se
Ring oss: +46103302860
​​
Vanliga frågor & svar
​
Varför möts jag av en automatisk telefonsvarare när jag ringer tillbaka?
När du ser ett okänt nummer kan det vara naturligt att vilja ringa tillbaka. Eftersom våra medarbetare ofta är upptagna i samtal använder vi en automatisk telefonsvarare för att snabbt ge dig information om varför vi försökt nå dig.
​
2. Hur får jag kontakt med det företag som ringt mig?
När du ringer tillbaka får du direkt veta vilket företag som sökt dig och i vilket syfte. Du hittar våra kontaktuppgifter längre upp på denna sida om du vill veta mer eller har ytterligare frågor.
​
3. Hur spärrar jag min telefon mot säljsamtal?
Som privatperson kan du spärra både mobil och fast telefon via NIX-Telefon. Det är kostnadsfritt (förutom samtalskostnaden).
Besök www.nixtelefon.org eller ring 077-228 00 00 för att genomföra spärren.
​
4. Varför har jag blivit kontaktad trots att jag är NIX:ad?
Du kan fortfarande bli kontaktad om du nyligen varit kund hos ett företag - till exempel i syfte att följa upp en beställning, fråga om du är nöjd eller erbjuda dig något kompletterande.
Om du vill veta mer om varför just du blev kontaktad, hör gärna av dig till oss.
​​​